Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

best vampire haunted





Νεουορκέζικο κλαμπ.
Η Α. βγαίνει από μια από τις τουαλέτες με το κεφάλι σκυφτό και τα μαλλιά ριγμένα στο πρόσωπο, παραπατώντας και κατεβάζοντας ακόμη το φόρεμά της. Την στιγμή που καταφέρνει να σηκώσει το κεφάλι και να εστιάσει το βλέμμα της μπαίνει στις τουαλέτες η Β.

Α: (μέσα από τα δόντια της και γυρίζοντας το κεφάλι προς την άλλη πλευρά προσποιούμενη ότι δεν έχει δει την Β.) Fuck..
Β:(πλησιάζοντας με έκπληκτο βλέμμα) Amanda;
Α: (γυρίζει τώρα το κεφάλι προς την Β. χαμογελώντας) Bethany;
Β: Amanda!

Αγκαλιάζονται ελαφρώς αμήχανα.

Β: ω, θεέ μου, Amanda, δεν το πιστεύω! Πάει τόσος καιρός από τότε που βρεθήκαμε τελευταία φορά..
Α: Ναι, ναι! Βethany, καλή μου, ...
(απομακρύνεται και την κοιτάζει από πάνω μέχρι κάτω) φαίνεσαι πανέμορφη, ένας άγγελος από το L.A. στη Νέα Υόρκη..πότε ήταν, αλήθεια, η τελευταία φορά που σε είδα...
Β: πρέπει να ήταν σε εκείνο το vegan εστιατόριο που ειδικευόταν στο τυρί χωρίς γάλα από φυστίκια πεκάν στην 32η οδό.. (με ένα αδιόρατο ύφος αηδίας) Θεέ μου Amanda, τι.. πράγματα με έβαζες να τρώω τότε..
Α: (ελαφρώς ενοχλημένη) Εννοείς πόσο προσπαθούσα να αποτοξινώσω το μυαλό σου και το σώμα από όλο το junk food που σαβούριαζες πριν γνωριστούμε; Πάντως, ναι, τότε ήταν, τώρα θυμάμαι, πρέπει να ήταν τη μέρα που μου ανακοίνωσες ότι παρατάς το συγκρότημα μας για να εγκατασταθείς μόνιμα στο L.A...
Β: Ελα τώρα, δεν το παράτησα κιόλας...αφού τόσο καιρό πριν γκρίνιαζες ότι είμαι υπερβολικά pop για τις pocahaunted... και έπειτα εσύ είχες πει πρώτη ότι είναι ο καιρός να κάνει η κάθεμία τα δικά της... εμένα πάντως δε μου βγήκε σε κακό...
Α: Τελοσπάντων, ας τα αφήσουμε τώρα αυτά! Αλήθεια, ξανάρχισες να τρως γαλακτοκομικά; γιατί βλέπω τα έχεις πάρει πάλι τα κιλάκια σου...
Β: (χαμογελώντας και ρουφώντας την κοιλιά της) Ε, τώρα στο L.A. η πολύ παρέα με τον Bruno, ξέρεις πως είναι...τουλάχιστον, έκοψα όλα εκείνα τα κακής ποιότητας ναρκωτικά που κάναμε τότε...το μυαλό μου κόντευε να γίνει πουρές από τον πολύ μπάφο...
Α: Χμ..Ο Βruno, ναι...Αλήθεια, πως τα πάτε με το συγκροτηματάκι σας..; τους... πως τους είπαμε...
Β: (με ελαφρά εκνευρισμένη έκπληξη)...τους Βest Coast;! Ε, καλά Amanda, μη μου πεις τώρα ότι δεν μας έχεις ακούσει! εδώ έχει βουήξει ο τόπος...
Α: Μα πως, ναι, βέβαια,καλή μου, μη συγχίζεσαι, φυσικά και σας εχω ακούσει, είστε καταπληκτικοί φυσικά...αλλά αφού με ξέρεις εμένα, πάντα κολημένη με τον βρωμικο ήχο της Νέας Υόρκης...
Β: Εννοείς το ασυνάρτητο σύννεφο ψυχεδελικού θορύβου με συνοδεία κραυγών... μα έλα, μην κάνεις έτσι, ξέρεις πως αστειεύομαι..ναι, ακόμα προσπαθώ να συννελθω από όλο αυτό το ουρλιαχτό που με έβαζες να βγάζω τότε.. χαχα! Έμαθα πάντως ότι και εσύ κάνεις πιο mainstream πράγματα τώρα ... και με αναφορές στο L.A...
Α: Για τους L.A. Vampires μιλάς; μα δεν πιάνεις το σαρκασμό, καλή μου; Ε, και δε θα τους έλεγα και τυπικό ποπ συγκρότημα...(κοιτάζοντας δήθεν αδιάφορα προς τον τοίχο) δεν είναι ότι ξεπουληθήκαμε όπως τόσοι και τόσοι...
Β: μμ, γιατί ξέρεις, πολλοί λένε ότι προσπαθείς να αντιγράψεις την επιτυχία των best coast...;Oμως, βέβαια, εγώ ξέρω ότι δεν είναι καθόλου έτσι και πάντα λέω σε όλους αυτούς τους κριτικούς που μας παίρνουν συνεντεύξεις στο l.a και που και που σε αναφέρουν ότι εσύ είσαι πάντα αφοσιωμένη στην εμ, τέχνη σου...και την not not fun φυσικά...με τον britt πως τα πάτε;
Α: Καταπληκτικά, παιδί μου,και η not not fun γίνεται όλο και καλύτερη, πραγματικά νιώθω ότι κάνουμε πολύ σημαντικά πράγματα και ότι έχουμε ένα ολοκληρωμένο καλλιτεχνικό όραμα τώρα πια άλλα με όλο αυτό το πάθος και την ελευθερία πνέυματος και...μπλα μπλα μπλα
Β: εμ, Αmanda, sorry, καλή μου, πρέπει να φύγω, με περιμένουν δυο δημοσιογράφοι απ' έξω, ξέρεις τώρα με όλη αυτή την επιτυχία του αλμπουμ, το πρόγραμμά μας είναι κάπως στενό..πάντως θα είμαστε στην Νεα Υόρκη και αύριο, παιζουμε live, Αmanda, απλά πρέπει να έρθεις, θα αφήσω το όνομά σου στη λίστα..
Α: Μα ναι, φυσικά, θα ήταν τέλεια, θα έρθω όπωσδήποτε, αν και με όλα αυτά τα συγκροτήματα που μας ζητάνε να τους ακούσουμε για τη Not not fun που χρόνος...ξέρεις τώρα τι δύσκολο να παρακολουθήσουμε όλους αυτούς που μας καλούν στα live τους...
Β: εμ, anyway, Amanda, χάρηκα τρο-με-ρα, που σε είδα, καλή επιτυχία με τα δικά σου!
Α: κι εγώ γλυκιά μου, πολύ το χάρηκα που σε είδα, σου εύχομαι ότι καλύτερο σε ο,τι κάνεις ειλικρινά...

Αγκαλιάζονται και φεύγουν προς διαφορετικές κατευθύνσεις.

Α: (κλείνοντας την πορτα της τουαλέτας και βγαίνοντας στο κλαμπ) ξεπουλημένη, ατάλαντη καλιφορνέζα κότα ..
Β: (φτιάχνοντας τα μαλλιά της στον καθρέφτη της τουαλέτας) αποτυχημένο, ατάλαντο παρανοικό πρεζάκι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου