Κυριακή 17 Απριλίου 2011


Liebe auf den ersten Blick








Dee Dee: Κορίτσια, μήπως είδε καμία σας το ριγέ καλσόν μου?
Bambi: Εννοείς, αυτό που φοράς σε κάθε live? Πάλι αυτό θα βάλεις; Αμάν, πια μωρέ Dee Dee, έχει γίνει ένα με το δέρμα σου... ο κόσμος θα νομίζει ότι τα ποδαράκια σου είναι ριγέ...δεν είναι καλό...
Sandy: Τις προαλλες κάποιος ρωτούσε στο twitter αν η Dee Dee πλένει ποτέ το καλσόν της ή αν το φοραει συνέχεια έτσι!
D-D: Ε, ναι αυτό θα βάλω... ε, είναι το σήμα κατατεθέν μου, τι να κάνουμε τώρα... άσε που μου κάνει και ωραία πόδια...
S: Η αλήθεια πάντως είναι ότι ο ίδιος μετά έλεγε ότι θα γούσταρει να στο σκίσει και κάτι τέτοια...τα σβήσαμε αυτά φυσικά...
B: Καμια ανωμαλάρα θα ήταν πάλι...
Jules: Τέλος πάντων, δεν αφήνουμε τα μπουτάκια της Dee Dee και να ασχοληθούμε με τίποτα πιο σημαντικό λέω εγώ;
B: Όπως;
J: Όπως: τι θα κάνουμε μετά το live.
S: Α, ναι αλήθεια, Dee Dee, έχει κανονίσει τίποτα ο τύπος ή θα μείνουμε στο festsaal να ακούμε τον dj μετά?
B:Α, όχι, όχι! Εγώ δεν κάθομαι εδώ πέρα με τίποτα..Δεν είμαστε στο Βερολίνο κάθε μέρα! Η μάλλον κάθε νύχτα...
D-D: Ψυχραιμία, κορίτσια, όλα είναι κανονισμένα...
J:Θυμάστε πέρσι που είχαμε έρθει και παίξαμε σε κείνη την τρύπα και μετά είχαμε πάει σε εκείνο το μέρος... πως το έλεγαν να δεις... magnet ή κάτι...και μετά σε εκείνο το τεράστιο club...
B: Από αυτό δεν θυμάμαι και πολλά, ήμουν ήδη zombie όταν φτάσαμε εκεί...
J:Γαμάτα ήταν, όμως....
S:Berlin rules!
D-D:E, για αυτό σας έφερα στo βερολίνο babes!
B:Να σε ρωτήσω κάτι Dee Dee, γιατί δεν έβαλες το setlist το Oh Mein M; Φοβάσαι μη φας κράξιμο για τα γερμανικά σου από τους απο κάτω; χαχαχαχα!
D-D: Oχι, όχι, καθόλου...απλά το λέμε συνέχεια, ε, και το βαρέθηκα.
S:Το καλσονάκι όμως..
D-D: Ελα, έλα..Ωχ, αυτός ο βλάκας ο Sultan τελειώνει...Mα που τον βρήκαν αυτόν πάλι..Λοιπόν, άντε, babes, enough said. Aνανεώστε τα κόκκινα κραγιόν και let's kick some berlin butts.. .





Είχαμε και cover εκπληξη.

2 σχόλια:

  1. Πσσσσσσσσσσσσσσς... Κι εγώ έχω κάλτσες που φοράω σε κάθε λάιβ. Και ναι, ριγέ είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα...μου χτυπας την αδυναμια μου...γυναικες με κιθαρες σαν αυτες εχω καιρω να ακουσω...γενικα μ'αερεσει αυτο που γραφεις.
    θα σε παρακολουθω

    ΑπάντησηΔιαγραφή