Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012


Bad Karma






'Ελα ρε, εγώ είμαι.
Άσε, γάμησέ τα. Δε θες να ξέρεις...
Μ' έδιωξε από το σπίτι,ρε. Σε φάση, μάζεψε τα και δίνε του. Σε φάση, δεν θέλω να σε ξαναδώ μπροστά μου. Μου έδωσε διορία μέχρι αύριο για να την κάνω.
Δε λέω, με είχε προειδοποιήσει...περισσότερες από μία φορές...υπερβολικά πολλές φορές θα έλεγα...Αν ξαναγίνει μου έλεγε, εμείς έχουμε τελειώσει, να το ξέρεις. Μετά βέβαια, πάλι τα ίδια έκανα και πάλι μου έλεγε, αν ξαναγίνει...Δεν έπαιρνε την απόφαση όμως και τον ίδιο χαβά, η δικιά σου. Ε, να που αυτή τη φορά φαίνεται ότι το εννοεί. Κάποτε θα γινόταν και αυτό.
Τι θα πει τι έγινε;
Τι να γίνει μωρέ; Αφού τα έχουμε πει τόσες φορές..γύρισα πάλι χτες στο σπίτι χάλια. Βασικά, δε γύρισα, με κουβάλησαν σηκωτή, γιατί εγώ δε μπορούσα ούτε τη μύτη μου να βρω. Ναι, με τον Louie, ήμουνα, αυτός με έφερε μέχρι εδώ..Άλλη μαλακία αυτή...Θα τον είδε ο άλλος και θα τα πήρε ακόμα περισσότερο.. Αφου το ξέρεις, ρε, ότι δε γουστάρει να με βλέπει έτσι..ξενερώνει λέει να με βλέπει να χάνω τον έλεγχο... Ε,ναι ρε, εσύ τι νομίζεις, προσπαθώ να κόψω λίγο, αλλά ρε μαλάκα, δεν είναι εύκολο...Τα σκατά πάντα σκατά θα είναι, ακόμα και αν τα βάψεις ροζ.
Όχι, δε τσακωθήκαμε. Σήμερα το πρωί μου είπε πολύ ήρεμα να τα μαζέψω και να του δίνω. Ούτε φωνές ούτε τίποτα. Απλά με κοίταξε με ένα ύφος όλο αηδία..κάπως σαν να είχε μπροστά του το σκατό που λέγαμε πριν.Να φύγει αυτός; Τι λες ρε, αφού δικό του είναι το σπίτι. Εγώ ήμουν φιλοξενούμενη δηλαδή...Για αυτό εγώ το παίζω άνετη με τα λεφτά και έτσι, έχω τα έξοδά μου πληρωμένα...είχα δηλαδή, γιατί τώρα...
Ε, ναι, κάπου πρέπει να μείνω τώρα..Πήρα τον Louie τηλέφωνο και του ζήτησα να αράξω στο σπίτι του για λίγες μέρες..Μου έριξε άκυρο, ο μαλάκας. Και καλά ότι αν μείνουμε μαζί θα μπλέξω ακόμα πιο πολύ . Μαλακίες. Απλά φοβάται μη με φορτωθεί, λες και εγώ γουστάρω να μείνω στο κωλόσπιτό του για πάντα..Μόνο για λίγες μέρες θα ήταν, ρε, προσωρινά μέχρι να στρώσω λίγο...
Να σου πω ρε, μήπως παίζει σπίτι σου κανένας άδειος καναπές; Μπα, ε; Το περίμενα...
Τα λέμε ρε, να σαι καλά...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου